۱۳۸۶ فروردین ۲۹, چهارشنبه

MCF Combi Feeder


تغذیه کننده ترکیبی مذکور توسط کارخانه ممینگر عموما برای ماشین های گردباف طزاحی شده است که جوابگوی نیاز روزافزون ماشینهای مدرن با تولید بالاست. این ویله یک دستگاه ترکیبی برای مصرف ثابت و نیز متغیر نخ است. از این دستگاه در ماشین های یکرو و دورو سیلندر گردباف و ژاکارد و نیز استزیپر میتوان استفاده نمود. این دستگاه دو عملکرد تغذیه مثبت و منفی را ارائه می دهد که هر کدام با چراغهای با رنگهای مختلف نشان داده می شود.

عملکرد انبارهای یا تغذیه منفی:
برای این نوع تغذیه یک سنسور نوری مقدار ذخیره نخ را بر روی چرخ اسکن میکند و یک موتور دی سی طول نخ را تصحیح می کند. اندازه ذخیره نخ بطور مداوم قابل تنظیم است. سیستم مونیتورینگ حرکت چرخ تغذیه ماشین را در صورت ایجاد هر گونه مشکل بر ای چرخ (عدم دوران آن )متوقف خواهد نمود. برای ایجاد کشش ثابت برای نخ ار شانه های کشش استفاده می شود.

عملکرد تغذیه مثبت :
برای تغذیه مثبت تغذیه کننده بکمک یک تسمه دندانه دار حرکت می کند. استفاده ار راهنماهای سزامیکی نخ سایش کم مابین نخ و المانهای هدایت کننده نخ تامین می کند. در این حالت تغذیه جهت حرکت به سمت راست و چپ برای تسمه امکان پذیر است. سنسور ورودی و خروجی این دستگاه ماشین را در صورت نخ پارگی متوقف خواهد کرد. این دستگاه برای محدوده نمره نخ زیر قابل استفاده است:

For Spun Yarns : 10-120 Nm
For Filaments : 17-500 dtex


۱ نظر:

Unknown گفت...

ba salam
baraye goshayeshe yek karkhaneye jurab bafi niazmande rahnamaeeye shoma hastim. khaheshmandim az sherkat haye bartare donya moderntarin dastgah haye jurab bafi ra be ma moarrefi farmaeed. ba tashakkor