۱۳۸۵ آذر ۲۵, شنبه

کار می کنند Online ماشین ها ی گردباف

شرکت مایر اند کی در حدود ۵۰۰۰۰ هزار ماشین گردباف در حال کار در سراسر جهان دارد. برای این شرکت ها خدمات پس از فروش از اهمیت زیادی بر خوردار است.در حقیقت یکی از پارامتر های مهمی که مشتری را برای خرید نوعی بخصوص از یک ماشین بافندگی ترغیب می کند ٬ نحوه خدمات پس از فروش و در دسترس بودن تکنسین های شرکت فروشنده برای تعمیر یا رفع مشکلات احتمالی ماشین الات خریداری شده است. برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ در در نمایشگاه جهانی ایتما ایده ارتباط ماشین های گردباف از طریق یک سیستم شبکه ای جهانی توسط شرکت مذکور ارایه گردید. بنابر این با فشار یک دگمه می توان اطلاعات تکنیکی و میزان تولید ماشین الات را براحتی فراخوانی گردد. این امکانات و تجهیزات تا کنون بصورت انتخابی برای مشتریان بر روی ماشین الات نصب شده است. از طریق خطوط ارتباطی اینترنت ٬داده های یک ماشین گردباف می تواند از راه دور فرستاده شده و براحتی تجزیه و تحلیل شود. این راه حل می تواند منجر به کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ماشین گردد. به عبارت دیگر ٬ در صورت خرابی ماشین با فشار یک دگمه ٬ ارتباط با بخش سرویس مرکزی بر قرار شده و راهکار های لازم برای رفع عیب مربوطه ارائه می گردد

هیچ نظری موجود نیست: